Garantie
Garantii
Toate produsele vandute pe pe acest site, sunt produse noi, insotite de acte fiscale si se incadreaza in cerintele privind garantiile. Durata medie de utilizare a produselor este in functie de tipul produsului si producator si este mentionata si in certificatul de garantie ( 12 luni). Termenul de garantie al produselor este de 12 luni. In cazul nefericit al problemelor de service, va stam la dispozitie cu servicii de aducere la conformitate pentru produsele tale, atat pe durata garantiei, cat si post garantie. In cazul solicitarii garantiei, vom interveni in termen de 15 zile calendaristice de la data la care luam la cunostinta situatia, aducand la conformitate produsul in primul rand prin reparare utilizand doar piese noi, apoi prin inlocuire sau rezolutiunea contractului daca nu este disproportionata, daca celelelte masuri reparatorii nu au putut fi realizate, in fiecare caz fara plata. Garantia este prelungita cu perioada de timp ce produsul a stationat in service pentru reparatii. Dvs in calitate de consumator trebuie sa ne informati despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care ati constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Recomandari privind ambalarea produselor pe care ni le trimiteti pentru asigurarea garantiei
Produsele comercializate de catre societatea noastra sunt produse fragile motiv pentru care, atunci cand ni le transmiteti, va recomandam sa le ambalati corespunzator astfel incat sa ajunga intacte si in siguranta in posesia noastra. Nu sunteti obligat sa pastrati ambalajul original pe perioada derularii garantiei insa va recomandam sa fie impachetate si ambalate, astfel incat sa nu existe posibilitatea deplasarii produsului in interiorul ambalajului.
Utilizati intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate marimii si greutatii produselor transportate. Produsele nu trebuie sa se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie sa existe un spatiu de 5-6 cm intre produs si peretii cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua socul in cazul unui impact. Umpleti spatiile libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care transporti mai multe produse intr-o singura cutie, asigurati-va ca acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protectie precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule. Folositi curele sau strapsuri pentru o mai buna sigilare a coletului.
Ambalaje recomandate
Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.
Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.
Plic antisoc (cu bule) pentru obiectele foarte mici.
Cutie de lemn umpluta cu polistiren.
Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.
Piesele care fac obiectul unei reclamatii în garantie vor fi însotite de urmatoarele documente, lipsa oricarui document putand duce la prelungirea termenului de solutionare a garantiei:
- Copie dupa factura de achizitie, bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;
- Copie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului;
- Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz montaj) si documentele fiscale aferente;
- Copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul (fata + verso);
- Nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
- Raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul.