Garanție

Garanții

Toate produsele vândute pe acest site sunt produse noi, însoțite de acte fiscale și se încadrează în cerințele privind garanțiile. Durata medie de utilizare a produselor este în funcție de tipul produsului și producător și este menționată și în certificatul de garanție (12 luni). Termenul de garanție al produselor este de 12 luni. În cazul nefericit al problemelor de service, vă stăm la dispoziție cu servicii de aducere la conformitate pentru produsele tale, atât pe durata garanției, cât și post-garanție. În cazul solicitării garanției, vom interveni în termen de 15 zile calendaristice de la data la care luăm la cunoștință situația, aducând la conformitate produsul în primul rând prin reparare utilizând doar piese noi, apoi prin înlocuire sau rezoluțiunea contractului dacă nu este dispro­porționată, dacă celelalte măsuri reparatorii nu au putut fi realizate, în fiecare caz fără plată. Garanția este prelungită cu perioada de timp în care produsul a stat în service pentru reparatii. Dvs. în calitate de consumator trebuie să ne informați despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care ați constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepția cazurilor în care prezumția este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

Recomandări privind ambalarea produselor pe care ni le trimiteți pentru asigurarea garanției

Produsele comercializate de către societatea noastră sunt produse fragile, motiv pentru care, atunci când ni le transmiteți, vă recomandăm să le ambalați corespunzător astfel încât să ajungă intacte și în siguranță în posesia noastră. Nu sunteți obligat să păstrați ambalajul original pe perioada derulării garanției, însă vă recomandăm să fie împachetate și ambalate, astfel încât să nu existe posibilitatea deplasării produsului în interiorul ambalajului.

Utilizați întotdeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate. Produsele nu trebuie să se deplaseze în interiorul cutiei. Trebuie să existe un spațiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care să fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul în cazul unui impact. Umpleți spațiile libere cu fulgi din polistiren sau hârtie de ziar. În cazul în care transportați mai multe produse într-o singură cutie, asigurați-vă că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum colțare din carton, polistiren, folie cu bule. Folosiți curele sau strapsuri pentru o mai bună sigilare a coletului.

Ambalaje recomandate

  • Cutie de carton presat, umplută cu fulgi de polistiren și sigilată cu folie protectoare
  • Cutie din carton + folie cu bule, pentru protecție împotriva zgârieturilor, șocurilor.
  • Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spațiilor goale + folie cu bule pentru protecție anti-șoc.
  • Plic antisoc (cu bule) pentru obiectele foarte mici.
  • Cutie de lemn umplută cu polistiren.
  • Cutie de carton umplută cu plăci din polistiren/ spumă expandată și fulgi din polistiren.

Piese care fac obiectul unei reclamații în garanție vor fi însoțite de următoarele documente, lipsa oricărui document putând duce la prelungirea termenului de soluționare a garanției:

  • Copie după factura de achiziție, bonul sau chitanța cu care a fost cumpărată piesa;
  • Copie după certificatul de înmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului;
  • Dovada montării pieselor într-un service autorizat R.A.R. (deviz montaj) și documentele fiscale aferente;
  • Copie autorizație R.A.R. a service-ului unde s-a făcut montajul (față + verso);
  • Notă de constatare emisă de către un service autorizat R.A.R. prin care se constată și se descrie detaliat defectul;
  • Raportul generat de tester/diagnoză acolo unde este cazul.