Bielele Audi / VW 1.8L Turbo 20v, H-Beam sunt fabricate din oțel de înaltă rezistență 4340 și sunt proiectate pentru performanțe ridicate și durabilitate extremă. Acestea sunt prevăzute cu un capăt de știft „tăiat drept” pentru o durabilitate sporită, deci pot fi utilizate doar împreună cu pistoanele de pe piața de schimb. Capătul pinului este, de asemenea, „nervurat” pentru a minimiza distorsiunea la sarcini inerțiale grele, economisind în același timp orice exces de greutate. Bucșele sunt fabricate din material AMPCO 18, pentru o rezistență excelentă la uzură și oboseală și au canelură radială care acționează ca un rezervor de ulei. Sunt împușcați pentru a elibera stresul din material și tratate termic în mai multe etape pentru a crește rigiditatea. Toleranțele strânse în procesul de producție asigură o montare perfectă optimizând în același timp jocurile de ulei. Îndoirea și răsucirea sunt strâns controlate.


Fiecare tijă include elemente de fixare ARP 2000 cu capacitate de 220.000 psi, material opțional ARP L19 260.00 psi disponibil ca upgrade și întregul kit este furnizat cu ARP moly și instrucțiuni complete de montare.


Procese suplimentare de prelucrare

Capătul pinului „tăiat drept” - Potrivit pentru pistoanele de schimb.

Manșoane cu dibluri pentru o potrivire perfectă și o re-asamblare precisă.

Îmbunătățirea capacului buzelor pentru o integritate îmbunătățită de vârf la o aplicare extremă.

Șanțuri în Thrust Face pentru reducerea greutății


Caracteristici tehnice ale bielelor ZRP


Forjare din două piese pentru o forță deosebită

Shot Peening pentru o viață de oboseală îmbunătățită

Inspecția Magnaflux garantează că consistența materialului forjat corespunde standardului nostru de înaltă calitate

Capace duble cu nervuri pentru suport suplimentar

Tratament termic în mai multe etape pentru rezistență maximă, stabilitate dimensională și viață la oboseală.

Prelucrare CNC pentru toleranțe superioare, precise până la 0,0002 ″

De la centru la centru se menține sub 0,001 ″ toleranță

Analiza elementelor finite (FEA) Analiza tensiunii generate de computer a bielelor

Echilibrare optimă pentru seturi de greutate potrivite de ± 1 gram

Shape: H-Beam

Length: 144.00mm

Housing Bore: 50.60mm

B.E Width: 24.89mm

Weight Gr.: 447

Set of: 4

Bolt Size: 3/8"

Fastener Grade: ARP2000

Con-Rod Series: -

Bolts Upgrade: Optional ARP L19 cap fasteners available as an upgrade

Foot Note: Stroker Crankshaft

Weight: 447

Vehicule Legate

Denumire Produs: Producator: Pret: Livrare Estimata:
Biele Forjate ZRP - Vw, Audi 1.8L 20v Turbo, 2.0L TSI (Bolt 20mm) Biele Forjate ZRP - Vw, Audi 1.8L 20v Turbo, 2.0L TSI (Bolt 20mm) ZRP

475 RON

Sorry Estiment date is not found

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Aveti Intrebari despre Biele Forjate ZRP - Vw, Audi 1.8L 20v Turbo, 2.0L TSI (Bolt 20mm)?


  • 475 RON

Producător: ZRP
Stoc: Prin Comanda Furnizor!
Cod produs: R-AUD-001-H
Dată Estimată Livrare: Necunoscută

Cantitate minimă de comandat pentru acest produs este de 4
Credit module tbi bank RO 3.4.0

129.02 Lei x 4 rate


Compatibil Cu:

Îţi recomandăm şi:

Notă: Toate descrierile de produs de pe site-ul nostru sunt bazate pe informațiile furnizate de producători/furnizori. Dacă observați orice neconcordanțe după achiziție, vă rugăm să ne informați în termenul legal. TuningParts nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele erori din descriere, precum nici pentru consecințele provocate de montări greșite sau incorecte ale produselor.

Tag-uri: Biele Forjate ZRP - Vw, Audi 1.8L 20v Turbo, 2.0L TSI (Bolt 20mm) , A3 (8L) (1996-2003) , Ibiza (6K1) (1999-2002) , Leon (1M) (1999-2006) , Octavia 1 (1U2) (1996-2010)

S-ar putea sa-ti placa si: